پلی اتیلن

افزودن به لیست علاقه مندی ها
افزودن به لیست علاقه مندی ها
  • مورد مصرف: انواع لوازم پلاستیک مورد استفاده در آشپزخانه و صنایع غذایی دارد.
  • خواص: چگالی، نمایهٔ مذاب، توزیع وزن مولکولی
افزودن به لیست علاقه مندی ها
افزودن به لیست علاقه مندی ها
تماس بگیرید
پلی اتیلن

توضیحات

قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی: این ماده نوعی پلیمر بوده که از واحد‌های منفرد اتیلن تشکیل شده است. واحد‌های کوچک اتیلن به صورت زنجیره‌ای به دنبال هم آرایش پیدا می‌کنند و مولکول بزرگ پلیمری پلی اتیلن (Poly Ethylene) را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید با همراهی مجموعه کسری پلیمر از مزیت‌های کاربردی پلی اتیلن سنگین تزریقی آگاه شوید. همچنین عوامل تأثیرگذار بر قیمت گرانول سنگین تزریقی را نیز برای شما شرح می‌دهیم و می‌گوییم قیمت هر کیلو الیاف pp چقدر است.

ماده اولیه تولید PE نفت خام است و مهم‌ترین بازار مصرفی آن نیز صنایع لاستیک و پلاستیک شناخته می‌شود. این پلیمر از خانواده گرما‌نرم‌ها بوده و این به این معناست که پلی‌اتیلن‌ها در واکنش با دمای بالا بدون تغییر شیمیایی ذوب می‌شوند و می‌توان به آن‌ها شکل داد و نکتۀ خوب دیگر این که می‌توان بار‌ها و بار‌ها آن‌ها را ذوب کرد و تغییر داد که این به بازیافت و محیط زیست نیز کمک می‌کند.

به نقل از ویکی پدیا:

پلی‌اتن‌ها یا پلی‌اتیلن‌ها خانواده‌ای از گرمانرم‌ها هستند که از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن (C2H4) به‌دست می‌آیند. از طریق کاتالیست و روش پلیمریزاسیون این ماده می‌توان خواص مختلفی همچون چگالی، شاخص جریان مذاب (MFI)، بلورینگی، درجه شاخه‌ای و شبکه‌ای شدن، وزن مولکولی و توزیع وزن مولکولی را در آن‌ها کنترل کرد.

تاریخچه پلی اتیلن

کلمۀ پلیمر اولین بار توسط شیمی‌دانی به نام رنالت در سال 1835 به کار رفت و اولین کاربرد تجاری این ماده در سال 1834 برای تولید کائوچو بود. این چنین بود که اولین پلاستیک مصنوعی جهان با نام لیترات سلولز در سال 1862 و 1868 وارد بازار شد. چندین سال پس از آن نیز نایلون (1938)، پلی اتیلن (1942)، گرانول سنگین تزریقی، پلی پروپلین (1957) و پلیمر‌های کریستال مایع در سال 1985 برای اولین بار تولید و رایج شدند.

Poly Ethylene یکی از ساده‌ترین پلیمر‌های صنعتی جهان است. مولکول آن یک زنجیره بلند از اتم‌های کربن است که به هر اتم کربن دو اتم هیدروژن چسبیده است. در یک نگاه کلی پلیمر PE یک پلیمر ساده بوده که از مونومر‌های اتیلن و به صروت زنجیر‌های رادیکالی آزاد تولید می‌شود و در مواردی مانند پلی اتیلن سنگین تزریقی، ترموپلاستیک، الیاف یا لوله‌های پلی اتیلنی و ورق‌های از این جنس کاربرد فراوان دارد. زمانی که هیچ شاخه‌ای بین مولکول‌ها نباشد پلی اتیلن سبک خطی به وجود می‌آید که از نوع شاخه‌ای خود سخت‌تر است. لازم به ذکر است که این موارد در قیمت پلی اتیلن تأثیر زیادی ندارد.

پلی اتیلن چیست؟

پلیمرها به جهت کاربرد بسیار بالا و متنوعی که در صنایع مختلف دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. اکثر افراد، از آن‌جایی که سررشته‌ای دربارۀ علم شیمی، پلیمر و مواد ندارند، پلیمر را تنها به شکل پلاستیک می‌شناسند، در حالی که فقط این نیست. بسیاری از وسایل و مواد اطراف ما که ما با آن‌ها سروکار داریم از پلیمر ساخته شده‌اند. پلیمرها در انواع مختلفی از قبیل پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن و… ساخته می‌شوند که هر کدام در صنایع مختلف، کاربرد‌های متفاوتی دارند.

پلی اتیلن از اعضای اصلی گروه پلی الفین‌ها است و به عنوان پرمصرف‌ترین پلیمر جهان شناخته شده است. بیش از 32 درصد پلاستیک دنیا از این نوع پلیمر ساخته می‌شود؛ پس کاربرد آن در زندگی بشر بسیار زیاد است. ما در ادامه قصد داریم شما را با پلی اتیلن، تاریخچه پلی اتیلن و قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی آشنا کنیم.

خصوصیت ویژگی
Melting point 230 °F
Density 1.0 g/cm3
Molecular weight 6,000,000 g/mol
Thermal conductivity 0.4 W/m

مشخصات فیزیکی پلی اتیلن

  1. استحکام مکانیکی PE نسبت به سایر پلاستیک‌ها تا حدودی کمتر بوده و سختی این پلیمرها نیز نسبتاً کم است.
  2. پلی اتیلن بسیار انعطاف‌پذیر شناخته شده است. علاوه‌براین، این پلاستیک دارای استحکام ضربه بسیار بالایی بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.
  3. این پلیمر مصنوعی هنگامی که تحت یک نیروی پایدار قرار‌ می‌‎گیرد خزش قدرتمندی را از خود نشان‌ می‌‎دهد.
  4. پلی اتیلن‌ها معمولاً بافت مومی دارند.
  5. نقطه ذوب گریدهای تجاری پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) و پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​(MDPE) در محدودۀ 120 تا 180 درجۀ سانتی‌گراد قرار دارد.
  6. نقطه ذوب PE با چگالی کم (LDPE) معمولاً در محدودۀ 105 تا 115 درجه سانتی‌گراد قرار دارد.
  7. پلی اتیلن به عنوان عایق بسیار خوبی برای جریان الکتریکی شناخته شده است، زیرا مقاومت بالایی در برابر درختان الکتریکی دارد.

پلی اتیلن

خواص شیمیایی PE

پلی اتیلن از هیدروکربن‌‌های ‎اشباع غیرقطبی با وزن مولکولی بسیار بالا تشکیل شده است. به همین دلیل است که خواص شیمیایی پلی اتیلن کاملاً مشابه خواص پارافین نمایان می‌شود.‌ می‌‎توان اشاره کرد که تک تک ماکرومولکول‌‌های ‎پلی اتیلن از طریق پیوندهای کووالانسی به هم متصل نیستند.

با این حال، این مولکول‌‌ها ‎به دلیل ساختار مولکولی نسبتاً متقارنشان متبلور‌ می‌‎شوند. بنابراین PE را‌ می‌‎توان به عنوان پلاستیک نیمه کریستالی در نظر گرفت. هر چه بلورینگی پلیمر بیشتر باشد، چگالی و پایداری شیمیایی آن بیشتر است. از این رو قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی با توجه به خواص بالا در برابر دیگر مواد مقرون‌به‌صرفه است.

توجه به این نکته ضروری است که انواع پلی اتیلن مقاومت شیمیایی بسیار بالایی در برابر اسیدها و قلیاها (از جمله LDPE، MDPE و HDPE) دارند. این پلاستیک‌‌ها ‎در برابر عوامل اکسیدکنندۀ ضعیف و عوامل کاهندۀ ضعیف نیز مقاوم‌ هستند. اغلب این مواد پلیمری در هیدروکربن‌‌های ‎معطر مانند زایلن یا تولوئن در دمای بالا محلول هستند.

کاربرد‌‌های ‎پلی اتیلن چیست؟

قیمت پلی اتیلن‌ ‎و گرانول سنگین تزریقی به دلیل کاربردهایی که دارد کمی بالا است. اما با ما همراه باشید تا از ویژگی‌‌ها ‎و کاربرد پلی اتیلن سنگین تزریقی هم مطلع شوید. کاربردهای پلی اتیلن شامل موارد زیر است:

  1. این ماده با چگالی بالا یا به اصطلاح سنگین بیشتر برای تولید لوله‌‌های ‎PE و اتصالات و همچنین انواع مختلف مخازن پلی اتیلنی نیز کاربرد دارد. از این پلیمر همچنین در تولید انواع قطعات پلاستیکی، انواع بطری، جعبه‌‌های ‎حمل و نقل، انواع ظروف نگهداری مواد غذایی، کیسه‌‌های ‎بسته‌بندی و … استفاده‌ می‌‎شود.
  2. از PE‌‌های ‎سبک نیز در تولید انواع قطعات پلاستیکی، انواع لوله پلی اتیلنی، ورق‌‌های ‎پلیمری، الیاف، ظروف و فیلم‌‌های ‎بسته‌بندی مواد، کیسه‌‌های ‎پلاستیکی و… استفاده‌ می‌‎شود. این پلیمر را همچنین در ساخت روکش برای کابل‌‌های ‎برق و مخابرات، انواع پوشش‌‌ها ‎و فیلم‌‌های ‎محافظ و قطعات پلاستیکی به کار می‌گیرند.
  3. از PEها با وزن مولکولی بسیار بالا نیز برای قطعات خاص ماشین‌‌های ‎صنعتی، لباس‌‌های ‎مخصوص، کالای ورزشی محکم و پوشش‌‌های ‎ضد گلوله استفاده‌ می‌‎شود. این نمونه به خاطر استحکام بسیار بالا در برخی موارد در ساخت تجهیزات دفاعی نیز کاربرد دارد.

پلی اتیلن

انواع پلی اتیلن را بشناسید!

1) نوع با چگالی بالا (HDPE)

پلی اتیلن‌‌های ‎با چگالی بالا یا به اصطلاح پلی اتیلن‌‌های ‎سنگین دارای زنجیره پلیمری بدون شاخه‌اند. به سبب بدون شاخه بودن زنجیره، نیروی بین مولکولی در زنجیره بالاست و استحکام کششی آن نسبت به بقیه انواع PE بسیار بیشتر است. یکی از عوامل مؤثر در تولید این نوع پلیمر نیز شرایط واکنش و نوع کاتالیزور است که معمولاً از روش پلیمریزاسیون و با کاتالیزور زیگلر – ناتا تولید می‌‎شود. قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی با دیگر پلی اتیلن‌‌ها  ‎و گرانول سنگین تزریقی تفاوت زیادی ندارد.

مزایای پلی اتیلن سنگین

پلی اتیلن سنگین، مزایایی دارد که بهتر است آن‌ها را بدانید، در ادامۀ این مطلب سعی داریم چند مورد از مزایای این ماده را برای شما شرح دهیم:

  • مقرون‌به‌صرفه
  • قابلیت تحمل دمای 148- تا 176 درجه فارنهایت
  • مقاوم در برابر اشعۀ ماوراء بنفش
  • مناسب بودن قیمت پلی اتیلن سنگین
  • قابل شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • مقاومت در برابر اکثر حلال‌‌های ‎شیمیایی

قیمت پلی اتیلن

کاربردهای پلی اتیلن HDPE

بطری‌‌های ‎پلاستیکی

پلی اتیلن HDPE برای کاربردهای قالب‌گیری دمشی، به ویژه ظروف غذا و نوشیدنی عالی است، زیرا در محتویات بطری‌‌ها  ‎نفوذ نمی‌کند. علاوه‌براین، HDPE قابل بازیافت است که آن را به یک انتخاب عالی برای این محصولات یکبارمصرف تبدیل می‌‎کند.

اسباب‌بازی‌ها

HDPE مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است که کمک می‌‎کند اسباب‌بازی‌‌ها  ‎در برابر اثرات مخرب و تغییر رنگ اشعه مقاوم باشند.

ساخت ظروف شیمیایی

به دلیل مناسب بودن قیمت پلی اتیلن سنگین به همراه ویژگی‌‌های ‎مقاومت در برابر مواد شیمیایی برای ساخت ظروف شامپو، نرم‌کننده، محصولات تمیزکنندۀ خانگی، روغن موتور، ضد یخ و سطل‌‌های ‎بازیافت عالی است.

سیستم‌‌های ‎لوله کشی

لوله پلی اتیلن سنگین وزن مولکولی بالای دارد. این محصول با مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش برای لوله کشی و کاربردهای خارج از منزل بسیار ایدئال است. همچنین توانایی تحمل 220- تا 180 درجه فارنهایت را داشته و برای کاربردهای صنعتی نیز مفید هستند.

2) نوع با چگالی پایین (LDPE)

این نوع پلی اتیلن که به PE سبک نیز مشهور است، برعکس پلی اتیلن سنگین تزریقی زنجیره‌‌های ‎پلیمری شاخه‌دار است. بنابراین، نمی‌تواند به خوبی با دیگر مولکول‌ها ارتباط برقرار کند و از نیروی بین مولکولی و استحکام کششی کمتری برخوردار است. معمولاً برای تولید مواد پلیمری انعطاف‌پذیر استفاده می‌‎شود. از ویژگی‌‌های ‎بارز این دسته می‌‎توان به امکان تجزیه به وسیله میکروارگان‌‌ها  ‎اشاره کرد. LDPE‌‌ها  ‎نیز توسط روش پلیمریزاسیون تولید می‌‎شوند.

3) نوع خطی یا خطی سبک (LLDPE)

این نوع PE یک پلیمر خطی است که تعدادی شاخه کوتاه دارد و معمولاً از کوپلیمریزاسیون اتیلن با آلکن‌‌های ‎بلند زنجیر ایجاد می‌‎شود.

4) نوع پلی اتیلن (MDPE)

این نوع پلی اتیلن، وزن مولکولی متوسطی دارد و از ترکیب پلی اتیلن LDPE و HDPE ساخته می‌‎شوند. این پلی اتیلن در مقایسه با نوع HDPE دارای مقاومت لغزش بالاتر و سختی کمتر است. از کاربرد‌های اصلی این پلیمر می‌‎توان به دو مورد زیل اشاره نمود:

  • ساخت لوله و اتصالات گاز
  • ساخت فیلم‌های بسته‌بندی

5) نوع پلی اتیلن (UHMWPE)

این نوع پلی اتیلن، ساخته‌شده با کاتالیزورهای متالوسن است و وزن مولکولی بالایی دارد. همچنین با مقاومت سایشی بالا، مقاومت شیمیایی و ضریب اصطکاک کم شناخته می‌شود. این دسته دارای خواص مکانیکی و فیزیکی بوده که برای افزایش طول عمر بدن و تشکیل آرنج، زانو و سایر مفاصل بدن مورد مصرف قرار می‌‎گیرد.

6) نوع خیلی سبک (VLDPE)

این پلی اتیلن اساساً نوعی پلیمر خطی با مقدار زیادی شاخه‌های کوتاه است که توسط روش کوپلیمریزاسیون اتلین با آلفا الفین‌های کوتاه زنجیر تولید می‌‎شود.

7) نوع با اتصالات عرضی (XLPE)

این نوع PE معمولاً در ساختن عایق‌های الکتریکی در کابل‌های برق به کار می‌رود و بیشتر نیز برای کابل‌ها ‎با ولتاژ متوسط و پایین کاربرد دارد.

ویژگی های شیمیایی پلی اتیلن و پلی اتیلن سنگین تزریقی چیست؟

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی و گرانول سنگین تزریقی، ویژگی‌های شیمیایی به کار رفته در آن است که شامل موارد زیر است:

  • عدم جذب آب؛
  • شکننده در صورت قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید؛
  • حلالیت در میکروکربن‌ها؛
  • شکل بلورین؛
  • سوختن آرام با شعله آبی؛
  • پایداری شیمیایی بالا؛
  • هیدروکربن غیرقطبی و اشباع با چرم مولکولی بالا.

پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن چیست؟

لوله های PE یکی از معروف‌ترین و پر کاربردترین محصولات ساخته شده از PE هستند. این نوع لوله‌ها از کیفیت بسیار زیادی برخوردارند و بسیار مطمئن هستند. از دیگر مزایای آن‌ها می‌توان به سهولت حمل و نقل و اتصال و نصبشان به دلیل وزن پایین اشاره کرد. لوله‌های پلی اتیلنی همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر محیط های اسیدی و بازی دارند و این یکی از مهم‌ترین دلایل برتری لوله های Poly Ethylene نسبت به بقیه لوله‌هاست.

محصول پیشنهادی: پلی پروپیلن

پلی اتیلن سنگین تزریقی چیست؟

یک ترموپلاستیک خطی است که درجۀ انشعاب پایینی دارد. گرانول سنگین تزریقی جز خانواده گرانول پلی اتیلن می‌باشند. از این محصول برای فرایند قالب گیری تزریقی استفاده می‌شود. به طور کلی پلی اتیلن ها دارای مدل‌های متنوع هستند که بعضی از آن‌ها انعطاف‌پذیر بوده و بعضی دیگر سفت هستند. هر چقدر چگالی پلی اتیلن تزریقی بالا باشد، پلاستیک سفت تر، قوی‌تر و مقاوم‌تر در برابر گرما است. در ادامه از این مطلب از سایت کسری پلیمر شما را با انواع، کاربرد و قیمت پلی اتیلن 52502 آشنا می‌کنیم.

این پلی اتیلن سنگین دارای سختی بالا، مقاومت شیمیایی، خواص دی الکتریکی و عدم نفوذپذیری است. این محصول با وجود این که مقاومت ضربه‌ای کمتری نسبت به گرانول پلی اتیلن سبک تزریقی دارد؛ اما مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی مانند تنش‌های شکنندۀ محیطی دارد. در حالت کلی می‌توان گفت این ماده مقاومت کششی، شیمیایی، گرما، مقاومت در برابر سایش و سختی سطح خوبی دارد.

کاربرد گرانول سنگین تزریقی

کاربرد پلی اتیلن سنگین تزریقی در کجاست؟

از پلی اتیلن سنگین، برای فرایندهای تزریقی در تولید قطعات پلاستیکی استفاده می‌شود که در قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی نیز تأثیر بسیاری دارد. این فرایندها شامل اکستروژن ex3، قالب‌گیری تزریقی و دورانی بوده که در دیتاشیت گرانول سنگین تزریقی مشاهده می‌شود. پلی اتیلن سنگین دارای مصارف زیر است:

  • تولید نوار جهت‌دار؛
  • کیسه بافته‌شده؛
  • فیلم دمشی؛
  • لوله.
موارد مورد استفاده کاربرد گرید پلی اتیلن
LLDPE فیلم دمشی/فیلم ریخته گری/پوشش اکستروژن/قالب گیری  فیلم گرید ضد بلاک برای کاربری های سنگین و خاص/فیلم لایه ای/ریخته گری/بسته بندی خصوصا برای مایعات/مستربچ
LDPE فیلم دمشی/ ریخته گری/فیلم ریخته گری/گرید اکستروژن پوششی مستربچ/فوم/کشاورزی/فیلم لایه ای حرارت و فشار/بسته بندی
HDPE نوار جهت دار/کیسه بافته شده/مستربج/فیلم بسیار براق و کاغذی/کانال کابل های فیبر نوری تک رشته/لوله/فیلم دمشی/پوشش پودری و اکستروژنی/کاربری سنگین

در حالت کلی؛ برای کیسه بافته‌شده و تک رشته‌ای، قالب‌گیری لایه نازک و مستربچ، ظروف صنعتی بالای 100 لیتر، لوله معمولی یا تحت فشار، فیلم براق و کاغذی و کانال کابل های فیبر نوری جزء استفاده‌های نهایی از گرانول تزریقی است. در واقع این محصول از گریدهای پرمصرف محصولات پلاستیک بوده و برای تولید محصولاتی مانند قطعات صنعتی، لوازم آشپزخانه، قطعات دیواره ضخیم و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت پلی اتیلن

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی

بطور کلی پلی اتیلن ها ویژگی‌های زیر را دارا هستند:

  1. نقطه ذوب HDPE: 120-140 درجه سانتی‌گراد؛
  2. تراکم HDPE: 0.93 تا 0.97 g / cm3؛
  3. سختی بالا؛
  4. مقاومت شیمیایی بالا؛
  5. شفافیت؛
  6. نفوذناپذیری؛
  7. خاصیت دی الکتریکی.

پلی اتیلن سنگین تزریقی

گرانول سنگین تزریقی، مقاومت شیمیایی بالایی در برابر اکثر حلال‌ها، الکل‌ها، اسیدهای رقیق و مواد قلیایی دارد؛ گرانول تزریقی در برابر روغن و گریس مقاومت متوسطی دارد؛ این ماده، مقاومت و چگالی بالایی داشته و از قابلیت بازیافت شدن برخوردار است؛ این ماده در قالب‌گیری تزریقی مورد استفاده واقع می‌شود و کاربردهایی فراوانی را از خود ارائه می‌دهد؛ جذب آب کم و رطوبت، عایق الکتریکی مناسب، مفاومت کششی بالا، مقاومت حرارتی بالا، مقاومت شیمیایی بالا و… از کاربردهای این ماده به شمار می‌رود.

گرانول سنگین تزریقی مقاومت شیمیایی بالایی در برابر اکثر حلال ها، الکل ها، اسیدهای رقیق و مواد قلیایی دارد.

معایب گرانول سنگین تزریقی چیست؟

حال نوبت آن رسیده که از معایب این مواد برای شما شرح دهیم. لازم به ذکر است که این معایب تأثیر زیادی بر قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی ندارد؛ زیرا بسیار اندک و ناچیز است. این معایب شامل موارد زیر است:

  1. این ترموپلاستیک در برابر تنش، مستعد ترک خوردن است.
  2. نسبت به پلی پروپیلن سختی کمی دارد.
  3. در برابر اشعه ماورا بنفش ضعیف است و مقاومتی ندارد.
  4. امکان اتصال و جوشکاری با فرکانس بالا برای این نوع مواد وجود ندارد.

انواع گرانول سنگین تزریقی را بشناسید!

برای تقسیم‌بندی این محصول می‌توان به گرید‌های مختلف آن اشاره کرد. پلی اتیلن سنگین تزریقی در هر کدام از گریدها دارای خواص و کاربردهای گوناگون است که باعث تغییر در قیمت هر کیلو ورق پلی اتیلن می‌شود. از این دسته‌بندی می‌توان به گریدهای 52518، 52505، 5218، 18B52، 62N07UV، پلی اتیلن hi500، پلی اتیلن 0035 و… اشاره کرد. تولید پلی اتیلن سنگین در هر کدام از گرید‌ها توسط پتروشیمی‌هایی مانند جم، لرستان، ایلام، تبریز، باختر و بندر امام صورت می‌گیرد. در ادامه به توضیح دو نوع آن می‌پردازیم.

1) مشخصات پلی اتیلن 52518:

این نوع پلی اتیلن سنگین (HDPE) نوعی از کوپلیمر گرید تزریق است. از این ماده برای تزریق قطعاتی که نیاز به تعادل میان جریان‌پذیری و خواص مکانیکی است، استفاده می‌شود. تولید محصولاتی مانند اسباب‌بازی، ظروف آشپزخانه و قطعات تزریقی توسط آن صورت می‌گیرد. از ویژگی‌های این پلی اتیلن 52518 می‌توان به مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت شیمیایی بالا، سفتی و سختی خوب و فرایندپذیری آن اشاره کرد. شما برای اطلاع از قیمت پلی اتیلن 52518 می‌توانید به سایت پلیمر ایران کسری پلیمر مراجعه کنید.

2) گرانول سنگین تزریقی 52502:

پلی اتیلن 52502SU یا مواد 52502 نوعی از گرانول پلی اتیلن سنگین است. این ماده با توزیع وزن مولکولی باریک خود و با سختی و سفتی بالایی که دارد برای تولید در بطری‌های آب معدنی و نوشابه استفاده می‌شود.

خرید و قیمت الیاف پلی پروپیلن

خرید الیاف پلی پروپیلن

همان‌طور که گفته شد، گرانول سنگین تزریقی در گریدهای متفاوت با مشخصاتی مانند سختی بالا، مقاومت در برابر تاب‌برداشتگی، سختی بالا و استحکام ضربه خوب و… است. از آن در بخش‌های متفاوت صنایع گوناگون استفاده می‌کنند و در دستۀ ترموپلاستیک، پلی اتیلن و پلی اتیلن سنگین قرار می‌گیرند. شما برای خرید و اطلاع از قیمت روزانه پلی اتیلن سنگین و انواع گریدهای، قیمت گرانول پلی اتیلن، قیمت مواد پلی اتیلن در بورس کالا و Pe 80 و قیمت پلی اتیلن ldpe می‌توانید به سایت مجموعه کسری پلیمر مراجعه کنید و اقدام به خرید پلی اتیلن سنگین تزریقی کنید.

قیمت پلی اتیلن سنگین و هر کیلو الیاف pp

امروزه پلی اتیلن یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین پلیمر‌های جهان است که کاربرد‌های بسیار فراوانی در صنایع مختلف دارد و تولیدکننده‌های زیادی برای تولید محصولات خود به این محصول نیاز دارند. اگر شما نیز یک تولیدی یا کارخانه دارید و قصد دارید این محصول را برای تولیدات کارخانۀ خودتان خریداری کنید و یا می‌خواهید از قیمت هر کیلو الیاف pp استعلام بگیرید، می‌توانید این کار را در فروشگاه اینترنتی کسری پلیمر انجام دهید. شما می‌توانید با اطمینان از مناسب بودن قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی‌، بهترین خرید ممکن را در سایت کسری پلیمر انجام دهید.

سوالات متداول:

  • پلی اتیلن سنگین تزریقی چیست؟

پلی اتیلن سنگین تزریقی یک ترموپلاستیک خطی از خانواده گرانول پلی اتیلن است.

  • کاربرد گرانول سنگین تزریقی چیست؟

از این گرانول سنگین، برای فرایندهای تزریقی در تولید قطعات پلاستیکی مثل کیسه های بافته شده استفاده می شود.

  • قیمت روز پلی اتیلن در بورس کالا چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت روز پلی اتیلن تزریقی، به وبسایت فروشگاه کسری پلیمر مراجعه کنید.

  • پلی اتیلن چیست؟

پلیمر PE از واحدهای منفرد اتیلن تشکیل شده است.

  • کاربرد Poly Ethylene چیست؟

این ماده در صنایع گوناگونی مانند لاستیک سازی، بسته بندی مواد غذایی،ساخت تجهیزات دفاعی و … کاربرد دارد.

منابع:

rebling.com

en.wikipedia.org

توضیحات تکمیلی

  • مورد مصرف

    انواع لوازم پلاستیک مورد استفاده در آشپزخانه و صنایع غذایی دارد.

  • خواص

    ۱) چگالی ۲) نمایهٔ مذاب ۳) توزیع وزن مولکولی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پلی اتیلن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *