تولید گرانول هاش؛ گرانول هاش چیست؟

مواد پلاستیک هاش نوعی از گرید های پلی اتیلن است. به طور کلی پلی اتیلن جز پلیمرهای گرمانرم است که به وسیله پلیمریزاسیون گاز اتیلن (C2H4) تولید می شود. این ماده در زمانی که به نقطه ذوب برسد مایع می شود و زمانی که به نقطه انجماد برسد به حالت جامد در می آید. در ادامه از این مقاله سایت ایران کایسا شما را با انواع گرانول پلی اتیلن، انواع مواد پلاستیک تزریقی، انواع گرید مواد پلاستیک، تولید گرانول،انواع گرانول پلی اتیلن و گرانول هاش عسلی بیشتر آشنا می کنیم.

انواع گرانول پلی اتیلن؛ گرانول پلی اتیلن چیست؟

گرانول PE نوعی ساختار در پلیمرهاست که برای تولید انواع پلاستیک ها از آن استفاده می شود. این نوع پلیمر جز پرمصرف ترین پلیمر در دنیاست که جز دسته ترموپلاستیک و پلی الفین می باشد. برای ساخت انواع بطری، قاشق های پلاستیکی، دبه، کیسه و صنایع بسته بندی از آن استفاده می کنند. با توجه به این که برای ساخت این نوع وسایل نیازی به پلاستیک دست اول نیست، موجب اقتصادی بودن آن می باشد. از انواع گرانول پلی اتیلن می توان به گرانول پلی اتیلن سبک، سبک خطی، سنگین و ترفتالات اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نمونه ای از آن می توانید به مقاله گرانول بادی چیست، مراجعه کنید.

گرانول هاش
گرانول هاش چیست؟

تولید گرانول هاش؛ گرانول هاش چیست؟

Polythene از گرید های متنوعی تشکیل شده است. یکی از گریدهای آن هاش می باشد. از خصوصیات مواد پلاستیک هاش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساخته شده از مواد باکیفیت و درجه یک
  • استفاده از ماسین آلات تمام اتوماتیک برای تبدیل ضایعات به گرانول پلاستیک
  • بررسی خلوص و مقدار کیفیت گرانول های تولید شده در آزمایشگاه های مخصوص
  • رقابت با مواد نو محصولات پتروشیمی
  • فرایند تولید استاندارهای جهانی و کاملا مرتب

کاربرد مواد پلاستیک هاش:

  • به دلیل این که این نوع گرانول دارای انعطاف پذیری بالاست و به راحتی خم می شود، برای تولید لوله های آبیاری در اندازه های متفاوت از آن استفاده می کنند.
  • برای تولید انواع مدل های گوناگون قطعه های پلاستیکی از آن استفاده می کنند.
  • تولید انواع کیسه های پلاستیکی
  • از گرانول پی اتیلن گرید هاش از ورق های ماده کامپوزیت استفاده می کنند.
  • برای ساخت محصولات عایق سازی
گرید هاش
قیمت گرید هاش

قیمت مواد پلاستیک هاش:

گرانول هاش (Nylon Granule) در واقع گرانول رون با پایه نایلون است. ضایعات پلاستیک، جمع آوری شده، سپس آسیاب شده و به وسیله دستگاه های گرانول ساز به گرانول پلیمری PP و PE تبدیل می شود و از این طریق است که می تواند مورد استفاده مجدد قرارمی گیرد. تمامی ناخالصی های مواد توسط توری در کله گی دستگاه گرانول ساز گرفته می شود. کیفیت گرانول ها با توجه به مواد اولیه و نوع بازیافت آن ها در قیمت مواد پلاستیک هاش تاثیر گذار می باشد. شما از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه پلیمر ایران کایسا می توانید از قیمت به روز آن مطلع شوید.

فروش و خرید گرانول پلی اتیلن گرید هاش:

در حالت کلی گرانول به صورت دانه است و باید  به صورت مذاب در آید تا قابل استفاده باشد. به طور کلی مجموعه پلیمر ایران کایسا به طور گسترده اقدام به فروش گرانول هاش مشکی و رنگی در سراسر کشور کرده است. گرانول هاش رنگی برای بازیافت مواد لاستیکی، تولید لوام تحریر، لایه های میانی یا کفی کفش، تانکرهای پلاستیکی، ساخت کابینت و کمدهای PVC و … مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به این که استفاده از این نوع پلیمر زیاد است از این رو تولید گرانول پلی اتیلن در گریدهای متنوع  در حال افزایش است و به صورت فله یا در بسته بندی های متنوع به فروش می رسد. شما برای خرید و اطلاع از قیمت گرانول پلی اتیلن و خرید مواد پلاستیک هاش (Nylon Granule) می توانید به سایت ایران کایسا مراجعه نمایید. تا متناسب ترین گرید را با توجه به هدف تولیدی خود انتخاب کنید.

سوالات متداول

گرانول هاش چیست؟

نوعی از گرید های پلی اتیلن است. به طور کلی پلی اتیلن جز پلیمرهای گرمانرم است که به وسیله پلیمریزاسیون گاز اتیلن (C2H4) تولید می شود.

مهم ترین کاربرد مواد پلاستیک هاش چیست؟

به دلیل این که این نوع گرانول دارای انعطاف پذیری بالاست و به راحتی خم می شود، برای تولید لوله های آبیاری در اندازه های متفاوت از آن استفاده می کنند.